Turističko vijeće Hrvatske turističke zajednice (HTZ) usvojilo je program rada za 2026. kojim se planiraju prihodi od nešto više od 57 milijuna eura, što je 3,1 % više u odnosu na tekuću godinu.
Ministar turizma i sporta i predsjednik HTZ-a Tonči Glavina istaknuo je da će „iduća godina biti jako izazovna”, pa se odlučilo na pojačane aktivnosti u tri ključna segmenta:
- marketinške kampanje na glavnim emitivnim tržištima;
- udruženo oglašavanje s avioprijevoznicima i touroperatorima;
- digitalni marketing i društvene mreže.
Fokus na inozemstvo
HTZ najavljuje intenzivnije oglašavanje i projektne suradnje na stranim tržištima, kao i veći broj studijskih putovanja za novinare i influencere. U planu je i dodatno financiranje avioprijevoza kako bi se poboljšala zračna povezanost hrvatskih destinacija te suradnja s globalnim prijevoznicima, vodećim touroperatorima i putničkim platformama.
Novi PR partneri
Vijeće HTZ-a odabralo je agencije koje će 2026. i 2027., uz mogućnost produljenja na 2028., provoditi PR strategiju na ključnim tržištima:
• Grayling – Austrija, Italija, Poljska, Ujedinjeno Kraljevstvo, Francuska i Slovačka; • Glenaki – Nizozemska, Belgija i Švedska; • 404 – Njemačka i Slovenija; • Aviareps – Češka; • KPRN – Švicarska; • MGM Media Optima – Mađarska.
Ambiciozni planovi
Osim snažnijeg digitalnog nastupa, HTZ u 2026. značajan dio budžeta preusmjerava upravo u avioprijevoz, nadajući se boljoj dostupnosti domaćih odredišta i jačanju turističke potražnje na ključnim tržištima.