Hrvatska turistička zajednica (HTZ) uskoro će raspisati javne natječaje za direktore svojih predstavništava u Njemačkoj, Francuskoj, Italiji, Beneluxu i Sjedinjenim Državama, odlučilo je Turističko vijeće HTZ-a na sjednici u Šibeniku.
Riječ je o tržištima koja tradicionalno ostvaruju snažan promet prema hrvatskim destinacijama. Budući direktori morat će pokazati:
• izvrsno poznavanje tržišnih prilika i potrošačkih trendova; • sposobnost strateškog planiranja i razvijene komunikacijske vještine; • razumijevanje važnosti održivog i uravnoteženog razvoja turizma.
„Ključno je da kandidati budu u stanju snažno pozicionirati Hrvatsku u kontekstu rastuće međunarodne konkurencije”, istaknuo je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.
Paralelno je usvojen i javni poziv za odabir medijske agencije koja će za HTZ izraditi strategiju oglašavanja, medijske planove i provoditi marketinške aktivnosti na 14 inozemnih tržišta u 2026. i 2027. godini. Obuhvaćene su Njemačka, Slovenija, Austrija, Italija, Poljska, Češka, Slovačka, Mađarska, Nizozemska, Belgija, Švedska, Ujedinjena Kraljevina, Francuska i Švicarska.
Vijeće je podržalo i proširenje marketinške i PR suradnje s festivalom Ultra Europe, nakon što je Vlada RH krajem lipnja ocijenila da taj glazbeni događaj donosi značajne multiplikativne učinke za gospodarstvo i promociju Hrvatske. Suradnja će trajati od 2025. do 2028. godine.
Natječaji bi trebali biti objavljeni u idućim tjednima, a HTZ poručuje kako traži „stručne i proaktivne kadrove” koji će dodatno ojačati imidž Hrvatske kao atraktivne, kvalitetne i cjelogodišnje destinacije.