Šesnaest hrvatskih tvrtki s ukupno četrdeset predstavnika od 1. do 4. prosinca promovira domaću premium ponudu na prestižnoj burzi luksuznih putovanja ILTM u Cannesu. Nastup zajednički organiziraju Hrvatska gospodarska komora (HGK) i Hrvatska turistička zajednica (HTZ), a temelji se na platformi „Stories – Experience Premium Croatia“.
Na sajmu sudjeluje više od 9 000 delegata i oko 2 500 kupaca iz 84 zemlje. Tijekom više od 100 000 bilateralnih sastanaka definiraju se buduće suradnje, što direktorica HGK-ova sektora za turizam Andreja Vukojević opisuje kao „vrijedan format poslovnog umrežavanja“: „Tijekom ILTM-a dolazimo do kontakata koje je inače gotovo nemoguće uspostaviti.“
Čelnik HTZ-a Kristjan Staničić ističe da je razvoj premium ponude u središtu novog Strateškog marketinškog i operativnog plana hrvatskog turizma. Prema njegovim riječima, fokus na autentična iskustva, vrhunsku uslugu i održivost „donosi veću dodanu vrijednost, potiče ulaganja u kvalitetu te privlači zahtjevnije goste i u predsezoni i posezoni“.
Zahvaljujući prisutnosti u Cannesu Hrvatska dodatno učvršćuje imidž destinacije visoke dodane vrijednosti i nastoji se nametnuti kao cjelogodišnja luksuzna lokacija na Mediteranu.