Kuponski kodovi za HelloFresh postali su suvremena verzija ekstremnog kuponiranja — mala kapitalistička vratolomija usporediva s besplatnim probnim satovima joge ili tvrdoglavim pokušajem raskida pretplate na Adobe.
Glavna je činjenica da su gotovi paketi sa sastojcima i receptima često povoljniji od klasične kupnje namirnica, čak i kada ih plaćate punu cijenu. S popustom većim od 50 %, razlika postaje još vidljivija: plaćate manje, a i dalje dobivate točno odmjerene sastojke i detaljne upute za kuhanje.
Što se tiče ponude, HelloFresh je prešao dug put od „osnovnog“ jelovnika otprije desetak godina. Nakon širenja na dvanaestak zemalja i preuzimanja logističkih mreža drugih planova prehrane, izbor je postao osjetno kozmopolitskiji. Nedavno testiranje otkrilo je da se u kutijama mogu pronaći recepti za ramen, govedinu u umaku od ponzua i šljive, pa čak i svinjsko pečenje s ju-ozapadnim štihom. Sve je, kažu, ispalo „pouzdano ukusno” i dovoljno jednostavno za kućnu pripremu.
Ključ je, dakle, uhvatiti dobar kupon ili promotivni kod. Najbolji trenuci za lov na popuste obično su:
- blagdani i crni petak, kada tvrtka nudi najveće akcije;
- prva prijava novih korisnika, često nagrađena serijom jeftinijih kutija;
- povremene kampanje partnera ili influencera koji dijele personalizirane kodove.
Pronađete li takvu ponudu, dobit ćete obroke po cijeni nižoj od samostalne nabavke namirnica — a usput ćete izbjeći odlazak u trgovinu i rutinsko smišljanje jelovnika. Za mnoge je to dovoljno dobar razlog da „hranu iz pošte” pretvore u novu kuhinjsku rutinu.