Francuska predstava „Tria Fata”, u režiji Romualda Collineta, ovih je dana oduševila domaću publiku osebujnim spojem poezije, kabareta i precizne lutkarske tehnike.
Izvedbu potpisuje moćan dvoac – skladatelj i glazbenik Martin Kaspar Läuchli te lutkarska umjetnica Estelle Charlier – koji na pozornici gotovo neprimjetno brišu granicu između čovjeka i lutke. Läuchli orkestrira atmosferu uživo, dok Charlier besprijekornim pokretima oživljava sićušne figure, dajući im eteričnost i uvjerljivost rijetko viđenu na domaćim daskama.
Predstava je koncipirana u tri čina, prema rimskim božicama sudbine Noni, Decimi i Morti. Svaki čin predstavlja jednu etapu ljudskog postojanja – rođenje, život i smrt – tvoreći zaokruženu priču o nezaustavljivom kozmičkom ritmu stvaranja i nestajanja.
Kroz humor, ironiju i suptilnu melankoliju „Tria Fata” publiku vodi od prvog udaha sve do posljednjeg trenutka. Kabaretski duh pritom ublažava težinu teme, dok precizna dramaturgija neprestano podsjeća da je smrt sastavni dio životnog dara.
Rezultat je promišljena, tehnički dorađena i emotivno snažna lutkarska poema – signal življenja, ali i tihi podsjetnik na njegov neodgodivi kraj. Kako sami autori poručuju: „C’est la vie.”