Ford je ponovno na vrhu kad je riječ o najbržem američkom krugu na kultnom Nürburgringu – i to zahvaljujući kombiju. Radikalno prerađeni Transit SuperVan 4.2, djelo odjela Ford Performance, odvezao je 20,8 kilometara dugu stazu za 6:48.393 i postao osmi najbrži automobil u povijesti legendarnog „Zelenog pakla”.
Za upravljačem je bio iskusni Romain Dumas, vozač koji je već 2019. na istoj stazi postavio električni rekord s Volkswagenom ID.R. Ovaj put oslonio se na posve električni pogon Transita koji razvija oko 2000 konjskih snaga – dovoljno da Ford vrati „američku krunu” koju mu je prije samo nekoliko tjedana preoteo General Motors s dvjema inačicama Chevrolet Corvette ZR1.
Dvoboj Forda i GM-a posljednjih mjeseci dodatno je podigao uzavrelu atmosferu oko Nürburgringa. U svibnju je Mustang GTD spustio američku ljestvicu na 6:52.072, no GM je ubrzo odgovorio i snizio vrijeme još tri sekunde. Fordov električni kombi sada je tu granicu pomaknuo za nove četiri sekunde.
Na apsolutnoj ljestvici i dalje vodi Mercedes AMG One sa 6:29.090, dok Porsche 911 GT2 RS, dosadašnji rekorder, više ne drži tron. Ipak, činjenica da dostavni model – doduše, u ekstremno modificiranoj verziji – ponosno zauzima osmo mjesto svih vremena na Nürburgringu pokazuje koliko se granice performansi pomiču prema naprijed, osobito kad se u igru uključe električni pogoni.