Tri desetljeća nakon kultnog psiho-trilera o dadilji koja iznutra razara američku obitelj, Hollywood je pripremio novu, osvježenu verziju. „The Hand That Rocks The Cradle” (SAD, 2025.) režirala je meksička autorica Michelle Garza Cervera, a film je krajem listopada plasiran na Disney+ uoči Noći vještica.
U remakeu glavnu prijetnju nosi Maika Monroe, nasljednica zlokobne Rebecca De Mornay iz originala. Njezina Polly, emocionalno nestabilna i opsjednuta poslodavcima, potajno želi – kako sama najavljuje – „spavati u njihovom krevetu, zavesti muža i odgajati njihove kćeri”. Suočit će se s bogatom vlasnicom kuće, Caitlin, koju tumači Mary Elizabeth Winstead.
Redateljica i scenarist Micah Bloomberg naglasili su klasni sukob i aktualni „eat-the-rich” sentiment. Caitlin i suprug Miguel (igra ga Raul Castillo) predstavljaju povlašteni sloj, dok Polly dolazi iz skromne sredine. Film pritom unosi i nove seksualne dinamike: dadilja je gay, majka biseksualka, a ta napetost povremeno probija na površinu.
Vizualno, Garza Cervera pojačava hororske elemente – od lomljenja udova do krvavih obračuna bejzbol palicom – te se poigrava motivom ogledala kako bi naglasila psihološku igru dvojnica. Kritičari, međutim, upozoravaju da nedostaje napetosti i zabave koje je imao original. Ocjene se kreću oko dvije od tri zvjezdice, a dio publike smatra da inovacije završavaju u žanrovskoj rutini.
Ipak, novi „The Hand That Rocks The Cradle” nudi intrigantnu kombinaciju društvene satire i old-school thrillera. Dok se dadilja iz noćne more ponovno njiše iznad kolijevke, film podsjeća na riječi lika iz originala: „Moja verzija priče bit će bolja od tvoje.” Hoće li publika to prihvatiti, ostaje pitanje koje visi nad dječjom sobom punom tajni.