Premijera nastavka horora „Crni telefon” zakazana je za 16. listopada, a redatelj Scott Derrickson ovoga puta serijskog ubojicu Grabitelja pretvara u nadnaravnu prijetnju nalik hororskim ikonama osamdesetih.
Novi film smješten je u 1982., četiri godine nakon radnje originala. Protagonist Finn (Mason Thames) pokušava potisnuti traumu uzrokovanu susretom s Grabiteljem dok njegova sestra Gwen (Madeleine McGraw) nastavlja dobivati vizije ubijene djece. Vizije je odvode u izolirani kršćanski zimski kamp „Alpsko jezero” u Koloradu, gdje se troje tinejdžera – Gwen, Finn i njezin simpatija Ernesto (Miguel Mora) – zatiču odsječeni snježnom olujom.
Derrickson kamp koristi kao poprište horora koji kombinira atmosferu „Petka 13.” i „Stvora”, ali glavna inspiracija krije se u „Stravi u Ulici brijestova”. Grabitelj sada napada u snovima, a Gwen zaključuje da u istim tim snovima i ona može zadati udarac.
Redatelj i snimatelj Par M. Ekberg pojačavaju noćne more zrnatom „Super 8” slikom te flashevima duhovitih, ali i brutalnih scena koje filmu donose tvrdi R-rejt. Derrickson se poigrava i religijskom simbolikom, naglašavajući vječnu borbu dobra i zla dok Grabitelj, ispod napukle maske i raspadnuta lica, izgovara rečenicu: „Pakao nije vatra, nego led, jer ništa ne peče kao hladnoća.”
Kritičari hvale proširenje mitologije i promjenu fokusa na Gwen, no zamjeraju pretjeranu uporabu stiliziranih efekata zbog kojih početna svježina vremenom blijedi. Ipak, uspjele sekvence – među njima i mračno uklapanje Pink Floydove „Another Brick In The Wall, Pt. 1” – podsjećaju da Derrickson još ima ideja za Grabitelja, čiji ‘crni telefon’ očito nije izgovorio posljednji poziv.