Ministar mora, prometa i infrastrukture Oleg Butković u razgovoru za Dnevnik Nove TV osvrnuo se na niz ljetnih tema – od poskupljenja taksija, preko rasta BDP-a, do broda s azbestom usidrenog u Splitu.
Na vrh popisa hitnih poteza stavio je "divljanje" taksi-tarifa tijekom sezone. „Vidimo da se cijene dižu bez ikakvih kriterija”, rekao je i najavio izmjene zakona kojima bi se uvela maksimalna dozvoljena cijena vožnje. Koliko bi ona iznosila tek treba izračunati, a uz limit cijene ministar predlaže i posebne registarske pločice kako bi se jasno označila vozila koja pružaju taksi-usluge.
Butković je potvrdio da rekonstrukcija Vlade „koliko on zna” nije na stolu, a otkrio je i da je tijekom kratkog godišnjeg odmora prebolio COVID-19.
Govoreći o gospodarskim pokazateljima, ministar je rast BDP-a od 3,4 posto u drugom tromjesečju ocijenio „sjajnom viješću” i dokazom da Vlada vodi ispravnu ekonomsku politiku, jer je stopa „više nego dvostruko veća od prosjeka Europske unije”.
Veliku pozornost javnosti izazvao je talijanski brod s azbestom koji je na remont stigao u Split. Brod je pri ulasku imao svu potrebnu dokumentaciju, ali naknadno je otkriveno da se opasni materijal planirao zbrinjavati u Hrvatskoj. „Mi smo zapravo prevareni u tom dijelu”, izjavio je Butković te naredio da brod napusti teritorijalno more. Vlasniku je odobreno 15 dana – polovica zatraženog roka – jer je plovilo bez posade i pogona te ga treba otegliti. Ako ne isplovi do utorka, država će posegnuti za zakonskim mjerama, od novčanih kazni do premještaja broda; dnevna kazna može dosegnuti 7000 eura.
Upitan o odgođenom festivalu „Nosi se” u Benkovcu i pozivu zagrebačkog gradonačelnika Tomislava Tomaševića da se program održi u glavnom gradu, Butković je poručio kako umjetničke slobode ne smiju povrijediti ratne uspomene ljudi u okolici Benkovca te dodao da "treba smiriti tenzije".
Ministar je na kraju istaknuo da Hrvatska i Italija na moru inače dobro surađuju i podsjetio da i mnogi hrvatski trajekti sadrže azbest, pa se pritom mora poštivati međunarodna razmjena brodova, ali uz strogo poštivanje ekoloških propisa.