Val nezadovoljstva potrošača sručio se posljednjih tjedana na Big Bang (bivšu Sanctu Domenicu), lanac trgovina tehnikom koji posluje i u Zadru.
Najglasniji slučaj pokrenula je kupkinja koja je u zagrebačkom Arena Parku preuzela zapakirani televizor. Nekoliko dana kasnije, nakon pažljivog raspakiravanja, na ekranu je zatekla pukotinu. Reklamacija je, tvrdi, glatko odbijena uz obrazloženje da je „uređaj oštećen u kućanstvu”. Ogorčena odgovorom, pregledala je internetske recenzije i, kako kaže, otkrila „čitav niz sličnih pritužbi”. Prijavu je proslijedila Državnom inspektoratu, čiji se nalaz još čeka.
Statistika na mreži nije blagonaklona: Googleovi sažeci iskustava označavaju trgovca kao „izrazito negativnog”, a na Trustpilotu, temeljem 44 ocjene, prosjek iznosi tek 1,3/5. Forumi Reddit i Bug vrve primjedbama – od nedostupnih artikala do višetjedne dostave i teško dostupne podrške.
Ni rebranding u veljači nije ublažio kritike. Kompanija se, međutim, poziva na opsežne investicije: otvoreno je novo centralno skladište, obnovljena trgovina u zagrebačkom City Centru West te otvoren dućan u Varaždinu.
U odgovoru redakciji iz Big Banga priznaju da je „u prošlosti određene stvari nisu bile u skladu s našim standardima” te dodaju da je dio problema proizašao iz rasta prometa. Ističu kako je preseljenjem skladišta ubrzata otprema pa se „većina paketa šalje isti ili sljedeći dan”, a pojačan je i hrvatski pozivni centar. Prema njihovim podacima, oko deset posto poziva odnosi se na reklamacije „zbog transportnih oštećenja ili mogućih nefunkcionalnosti”, dok se broj pohvala kupaca navodno povećava.
Hoće li promjene stišati negativne ocjene, pokazat će vrijeme – a prve će odgovore dati Inspektorat, forumi i nove recenzije kupaca.