Barry Diller, jedan od najupečatljivijih holivudskih velikana, izdvaja se kao rijetka figura koja je uspješno prešla iz starog filmskog svijeta u internetsku eru. Nakon što je bio ključan u programiranju za ABC, vodio Paramount te digao Fox na novu razinu osnivanjem njihove mreže krajem 1980-ih, Diller je odlučio postati neovisan. „Ili jesi ili nisi”, opisao je jednostavno svoju odluku, a ubrzo je prepoznao moć interaktivnosti i izgradio vlastito digitalno carstvo.
Njegove kompanije danas vrijede više od 100 milijardi dolara. U njih ulaze veliki igrači poput Expedia Group-a, gotovo cijeli sektor online upoznavanja (Tinder, Match, OkCupid) te brojna online medijska izdanja. Diller sve to pripisuje „sreći, okolnostima i pravom tajmingu”, ali njegova biografija otkriva da iza uspjeha stoji puno više.
Već kao mladić u ABC-u, Diller je mijenjao pravila—uvjerio je mrežu da počne prikazivati filmove u udarnom terminu, što je donijelo ogroman uspjeh. Stvorio je i prve mini-serije, među kojima je kultni „Roots”, a time otvorio put za koncept prestižne televizije koji je kasnije obilježio dolazak platformi poput Netflixa.
U autobiografiji se manje bavi digitalnim poglavljem, no u razgovoru priznaje: „Stvarno sam to prešao u knjizi. Bilo je to zbog vremenskog ograničenja.” Diller naglašava kako mu je tehnologija doslovno „spasila karijeru od vlastite zastarjelosti”. Putovao je devedesetih, upijao znanje u Microsoftu, MIT-ovom Media Labu i na sastancima sa Steveom Jobsom, koji mu je nudio mjesto u odboru Pixara—što je odbio, na svoju štetu. „Steve nije volio da ga odbiju.”
Kritičan je prema poslovnim modelima velikih tehnoloških kompanija, pa tako kaže kako je 30-postotni porez na prodaju kroz Apple Store „apsolutni skandal. To je čisti Steve.” Ipak, smatra da monopoli pucaju pod pritiskom antimonopolskih tužbi.
Za Dillera, proces pripovijedanja i filmskoga stvaranja uvijek je bio ispunjavajući, no priznaje da nove platforme, poput Tindera koji je prepoznao i osvojio još u povojima aplikacije, ne mogu parirati pri stvaranju sadržaja: „Rezultat je bio uzbudljiv, ali blijedi naspram kreacije filma.”
Danas, Diller je u samom vrhu AI revolucije i blisko surađuje s vodećimam poput Sama Altmana iz OpenAI-a. Expedia već koristi umjetnu inteligenciju zahvaljujući Altmanu. Gledajući u budućnost, Diller ne skriva ni malo nesigurnosti: „Mislim da ste u pravu. Zato mislim da je budućnost nepredvidiva.”