Kanadska tvrtka 1Password potpisala je s Amazon Web Servicesom (AWS) takozvani strateški sporazum o suradnji (SCA) i time postala prvi kanadski neovisni proizvođač softvera koji je dosegnuo taj rang partnerstva. Suradnja stiže u trenutku kada poduzeća ubrzano uvode agentičku umjetnu inteligenciju i rad na daljinu, što stvara nove sigurnosne rupe koje tradicionalni alati ne pokrivaju.
„Prema AWS-ovu ISV timu, krajem 2024. vidjeli su da je 1Password ostvario razinu napretka kakvu nisu zamijetili kod drugih partnera”, izjavila je voditeljica partnerske strategije Monica Jain. Istaknula je da ugovori sklopljeni preko AWS-a u prosjeku vrijede četiri puta više od uobičajenih i da stopa dobivenih poslova prelazi 50 % u svim segmentima, od malih tvrtki do velikih korporacija.
Sigurnost izvan radara IT-a 1Password svoju ekspanziju temelji na konceptu „Access-Trust Gapa” – jaza nastalog kada zaposlenici pristupaju korporativnim podacima s osobnih uređaja, preko neodobrenih aplikacija ili AI alata koje IT ne vidi. Istraživanja pokazuju da je samo oko polovice poznatih aplikacija zapravo integrirano sa službenim sigurnosnim sustavima, dok je većina stvarno korištenih alata izvan nadzora.
„Današnji zaposlenici rade odasvud i koriste čitav spektar aplikacija i uređaja”, upozorava Jain. „Što se događa kad netko osjetljive podatke podijeli putem neregistrirane usluge, a primatelj ih otvori na osobnom uređaju bez višefaktorske autentifikacije?”
Kako bi zatvorio taj jaz, 1Password je razvio platformu Extended Access Management koja jednakom strogoćom štiti ljudske identitete i AI agente: uklanja hard-kodirane lozinke, provodi princip najmanjih ovlasti i daje uvid u aktivnosti nevidljive klasičnim alatima za upravljanje identitetima.
Novo povezivanje tajni Uoči konferencije AWS re:Inforce tvrtke su lansirale integraciju za sinkronizaciju tajnih podataka s AWS Secrets Managerom. Rješenje omogućuje objedinjeno upravljanje osjetljivim vjerodajnicama, kontrolu pristupa na temelju uloga te sigurno injektiranje lozinki i tokena u razvojne tokove, od CLI-ja do CI/CD-a i AI automatizacije.
Za korisnike poput digitalne agencije Convertiv to znači da brzina više ne dolazi na račun sigurnosti. „1Password Extended Access Management daje nam trenutačnu potvrdu da svaki uređaj – bio on osobni ili službeni – zadovoljava naše kriterije povjerenja”, kaže CTO Ivan Blagdan.
Od potrošačkog alata do korporativne platforme Tvrtka danas štiti više od 165 000 poduzeća – među njima Asanu, Associated Press, Canvu, IBM, MongoDB, Slack, Salesforce i Stripe – dok 75 % prihoda dolazi od poslovnih korisnika. Jain procjenjuje da će partnerstvo s AWS-om ubrzati rast prihoda „pet do sedam puta”.
AWS zauzvrat jača vlastiti sigurnosni portfelj u eri hibridnog rada i sveprisutne umjetne inteligencije, a 1Password dobiva globalnu distribuciju i zajedničke programe prodaje. „Naša najveća prijetnja smo mi sami i vrijeme potrebno da dođemo do svih kupaca kojima trebamo pomoći”, zaključuje Jain.