Glumica Jennifer Grey, nezaboravna Baby iz filmskog klasika „Prljavi ples” (1987.), ponovno se pojavila u javnosti i iznenadila elegantnim izgledom uoči 66. godine života.
Grey je ovog tjedna sudjelovala na privatnom okupljanju u domu Kathy Hilton u Beverly Hillsu, organiziranom povodom premijere dokumentarnog filma poduzetnice Cindy Eckert. Na druženju se s lakoćom uklopila među slavne gošće, uključujući glumicu Jennie Garth i manekenku Bijou Phillips.
Karijera obilježena hitovima 80-ih • „Prljavi ples” (1987.) – u 27. godini glumila je 17-godišnju Frances Baby Houseman uz Patricka Swayzea. • „Ferris Bueller’s Day Off” (1986.) – tumačila je ljutitu sestru Matthewa Brodericka. • Ranije se pojavila u filmovima „Crvena zora” i „The Cotton Club” (oba 1984.).
Nakon niza zapaženih uloga devedesetih i početkom 2000-ih („Bloodhounds of Broadway”, „Bounce”), glumica je smanjila tempo snimanja, ali se istaknula u projektima „Vjetar se diže” (2013.) i „In Your Eyes” (2014.). Nedavno je završila rad na filmu „Prava bol”.
Operacija koja je promijenila sve Devedesetih se podvrgnula dvostrukoj rinoplastici koja ju je, prema vlastitim riječima, učinila „neprepoznatljivom”. „Ušla sam u operacijsku salu kao slavna osoba, a izašla kao anonimna”, izjavila je godinama kasnije. Ipak, 2010. je pokazala plesnu raskoš pobijedivši u američkoj verziji showa „Ples sa zvijezdama”.
Glumački korijeni i bogat privatni život Rođena je u New Yorku u umjetničkoj obitelji: majka Jo Wilder bila je glumica, a otac Joel Grey dobitnik je Oscara. Nakon reklamnih kampanja u tinejdžerskim danima brzo je stigla do prvih filmskih uloga.
Njezin ljubavni život pratio je sličnu dinamiku: bila je zaručena za Matthewa Brodericka i Johnnyja Deppa – kako je sama otkrila – „u istom mjesecu”. Izlazila je i s Michaelom J. Foxom, Williamom Baldwinom te Georgeom Stephanopoulosom. Godine 2001. udala se za Clarka Gregga, s kojim ima kćer Stellu; brak je okončan 2021.
Povratak pred kamere Grey je lani najavila želju za intenzivnijim povratkom glumi, a najnoviji nastup pokazuje da karizma Baby Houseman nije izblijedjela: publika i kolege ponovno je gledaju kao zvijezdu koja, unatoč usponima i padovima, i dalje pleše u prvom planu.