Zagrebačko kazalište mladih (ZKM) premijerno je izvelo predstavu „Max, Mischa i ofenziva Tet”, nastalu po istoimenom romanu suvremenog norveškog autora Johana Harstada.
Riječ je o višeslojnoj priči koja kroz odnose dvaju najboljih prijatelja i jedne umjetnice otvara teme prijateljstva, ljubavi, umjetnosti i politike. Kritičari osobito ističu način na koji se djelo suprotstavlja suvremenom trendu memoarske proze fokusirane na osobne traume, donoseći bogat splet referenci na književnost, likovnu i kazališnu avangardu te jazz.
Politički okvir predstave oslanja se na rat u Vijetnamu i propituje američki imperijalizam, što upućuje i sam naslov koji priziva Tet ofenzivu, jedan od ključnih trenutaka sukoba. U hrvatskom kontekstu neki je uspoređuju s Krležinim „Zastavama”, ponajprije zbog trokutaste strukture glavnih likova, ali i zbog smionog ispitivanja ideoloških krajnosti.
ZKM-ova adaptacija, prema prvim dojmovima, naglašava umjetnost kao jedinu djelotvornu protutežu „zadrtim ljevičarima i zatucanim desničarima”, kako je to opisano u samom romanu, te otvara pitanje koliko umjetnički čin može biti odgovor na društvene podjele.
S obzirom na tematiku i slojevitost, predstava se već sada smatra jednim od ključnih kulturnih događaja zagrebačke jeseni, a kritičari je opisuju kao obavezno kazališno iskustvo za sve koji traže intelektualno i emotivno poticajan repertoar.