I dok službena statistika bilježi rekordno nisku nezaposlenost od oko četiri posto, potraga za pristojno plaćenim poslom i dalje mnogima ostaje izazov. Najnoviji dokaz stigao je s društvenih mreža, gdje je oglas jedne Zagrepčanke za usluge čišćenja izazvao pravu lavinu reakcija.
Autorica oglasa – njezini su podaci poznati našoj redakciji, ali ih ne objavljujemo na zahtjev sugovornice – odlučila je potencijalne klijente privući dozom crnog humora:
„Žudim za vašom prljavštinom!
Ribam pećnice bijesom i noktima.
Raskužujem frižidere čak i ako imaju neidentificirane bio-mase na stanovanju.
Organiziram kuhinje i ormare kako vas mater nije naučila.
Ribam kade, otapam kamenac pogledom.
Ispod kauča, iza kauča i iz kauča istjerujem sve mrvice vaše zle prošlosti.
Perem krv sa zidova i stropova.
Javite se u inbox!”
Tekst, objavljen u nekoliko Facebook grupa posvećenih traženju posla, ubrzo je prikupio stotine komentara, mahom oduševljenih kreativnošću i duhovitošću. „Ovakav opis posla se pamti”, napisao je jedan korisnik, dok su drugi priznali da bi rado prepustili svoja zapuštena kuhinjska čuda upravo ovakvoj „ratnici protiv kamenca”.
Prema riječima same autorice, reakcije nisu ostale samo na lajkovima: u privatne poruke stiglo joj je više konkretnih upita za čišćenje stanova i kuća širom Zagreba. Kaže da joj je cilj bio „izdvojiti se u moru oglasâ koji svi zvuče isto”, a sudeći po odzivu – uspjela je.
Primjer viralnog oglasa pokazuje koliko dobrim smislom za humor i originalnim pristupom traženju posla pojedinac može skrenuti pažnju, čak i u tržištu rada koje statistički nikada nije bilo povoljnije. Istodobno podsjeća da su kreativnost i autentičnost često najbolji marketing, osobito u uslugama gdje je konkurencija velika, a prljavština – kako kaže autorica – beskrajna.