Youtuber je tijekom dvije godine svojim Teslinim električnim automobilom prešao 84 000 kilometara i potom zbrojio sve troškove – od struje do redovnog održavanja. Zatim je izračunao koliko bi ga, prema prosječnim hrvatskim cijenama goriva i servisa, koštalo da je istu udaljenost odvozio automobilom na benzin.
Zaključak je jasan: iako je nabavna cijena Tesle visoka, ukupni izdaci za punjenje i održavanje bili su osjetno niži nego što bi bili za benzinski model. YouTuber procjenjuje da je nakon 84 000 kilometara uštedio „velik iznos“ u odnosu na klasični pogon, ponajprije zahvaljujući znatno povoljnijoj električnoj energiji u usporedbi s benzinom.
U usporedbu je uračunao: • potrošnju struje na kućnom punjaču i javnim superpunionicama • redovite servise i potrošne dijelove za Teslu • prosječnu potrošnju i cijenu litre benzina • troškove održavanja tipičnog benzinca nakon 80-ak tisuća kilometara
Na temelju tih stavki YouTuber tvrdi da je vožnja Tesle, unatoč višoj početnoj investiciji, dugoročno ekonomičnija te da se razlika u cijeni kupnje s vremenom sve brže „topi“ zahvaljujući jeftinijem „gorivu“ i manje zahtjevnom servisu.
Iako konkretne brojke nije javno objavio, video je pokrenuo novu raspravu o stvarnim troškovima električne mobilnosti i njezinoj isplativosti u odnosu na tradicionalne automobile s unutarnjim izgaranjem.