Vodovod Pula-Labin d.o.o. predstavio je unaprijeđenu verziju svoje mobilne aplikacije „Moj Vodovod Pula”, namijenjene korisnicima vodnih usluga na području Pule i Labina. Najnovija verzija donosi pojednostavljen proces prijave i intuitivnije sučelje, čime poduzeće želi dodatno poboljšati korisničko iskustvo te ubrzati interne procese.
Aplikacija, dostupna za uređaje s operativnim sustavima Android i iOS, nudi niz funkcija koje korisnicima olakšavaju svakodnevno upravljanje potrošnjom:
• plaćanje računa bez odlaska na blagajnu; • pregled plaćenih i neplaćenih računa; • jednostavnu prijavu stanja vodomjera; • automatske obavijesti o prekomjernoj potrošnji vode; • upravljanje profilom uz mogućnost dodavanja više šifri potrošača.
Iz Vodovoda naglašavaju da nova digitalna platforma omogućuje bržu komunikaciju s korisnicima, bolju kontrolu potrošnje te višu razinu transparentnosti u poslovanju. Riječ je, poručuju, o još jednom koraku u njihovoj digitalnoj transformaciji kojom nastoje podići zadovoljstvo građana i učinkovitost pružanja usluga.
Aplikacija se može besplatno preuzeti putem online trgovina za mobilne uređaje ili registracijom na web portalu moj.vodovod-pula.hr, uz korištenje osobnih podataka i šifre potrošača.