Nova visokokonceptualna romantična komedija „Vječnost” („Eternity”) redatelja i koscenarista Davida Freynea donosi neobičan spoj fantazije, melodrame i humora, a potpisuje je nezavisna produkcijska kuća A24.
U središtu priče je Larry (Miles Teller) koji, nakon što umre u osamdesetoj, budi se u tajanstvenom „čvorištu” – kratkom prijelazu između života i onoga što slijedi. Ondje svatko dobiva tjedan dana da odabere vlastitu vječnost, a povratka nema. Zagrobnom birokracijom upravlja duhovita koordinatorica, koju glumi oskarovka Da’Vine Joy Randolph.
Kada ubrzo premine i njegova supruga Joan (Elizabeth Olsen), očekivani bračni reunion zakomplicira se pojavom Lukea (Callum Turner), njezine prve velike ljubavi poginule u Korejskom ratu. Luke je proteklih 67 godina odbijao otići u vlastiti svijet vječnosti i ostao raditi kao barmen – samo da bi dočekao Joan.
Freyne taj klasični ljubavni trokut podiže na višu razinu raskošnim katalogom zagrobnih svjetova: od kluba nalik legendarnom „Studiju 54” preko svijeta isključivo za pušače („rak ne ubija dvaput”) do alternativne Weimarske Njemačke – bez nacista. Filmska scenografija oživljena je u gotovo „technicolor” paleti, dok se Freyneova inspiracija prepoznaje u klasicima nadnaravne romanse od četrdesetih do devedesetih godina.
Ako je „Mostovi okruga Madison” davno propitivao snagu odabira, „Vječnost” to čini uz ironični odmak: Joan u sedam dana mora odlučiti s kojim će od dvojice pokojnih muževa provesti vječnost. Taj univerzalni izbor, kažu autori, trebao bi pogoditi gledatelje bez obzira na dob, jer pitanje ostaje isto – što nosimo sa sobom kad više nemamo vremena.
„Vječnost” se tako nameće kao šarmantna, duhovita i vizualno zaigrana refleksija o ljubavi, sjećanju i drugim prilikama koje stižu – tek nakon što umremo.