UserEvidence, američka platforma za prikupljanje i distribuciju korisničkih dokaza za B2B prodajne i marketinške timove, objavio je preuzimanje tvrtke Zealot te novu investicijsku rundu od 7 milijuna dolara. Ukupno financiranje kompanije iz Jacksona u Wyomingu sada iznosi 21 milijun dolara.
Direktor Evan Huck istaknuo je da se „go-to-market priručnik piše iznova” jer klasični kanali gube učinkovitost, a kupci traže „vjerodostojan, konkretan dokaz” prije odluke o kupnji. Preuzimanjem Zealota, brzorastuće platforme za aktivaciju zagovornika i upravljanje referencama, UserEvidence želi ponuditi cjelovit sustav za prikupljanje, aktivaciju i plasman dokaza kroz cijeli prodajni ciklus.
Glavne nove mogućnosti: • proaktivna aktivacija zagovornika uz pametnu segmentaciju, nagradne sustave i zajednice korisnika; • 1-na-1 upravljanje referencama s filtriranjem po industriji, ulozi i riziku od „izgaranja” zagovornika; • AI usklađivanje pravog korisnika s konkretnim prodajnim slučajem; • mjerenje utjecaja i izravna integracija sa Salesforceom.
Istraživanje UserEvidencea pokazuje da je 53 % B2B prodavača izgubilo ili odgodilo posao jer nisu mogli pravodobno dostaviti relevantne korisničke reference. Huck tvrdi da akvizicija postavlja „novi standard” i pretvara timove za korisnički marketing iz reaktivne podrške u strateške kreatore prihoda.
Zealotova tehnologija donosi i zaštitu od prekomjernog angažmana istih referenata te analitiku učinkovitosti programa. Integracija bi trebala omogućiti isporuku dokaza na svim razinama prodajnog lijevka – od kratkih svjedočanstava do detaljnih poziva s referencama i priča o osvojenim natječajima.
UserEvidence već koriste kompanije poput Gong, Rampa i HackerOne, a najnoviji potez ima cilj smanjiti „jaz u dokazima” na sve kompetitivnijem B2B tržištu.