Jedna čitateljica javila se redakciji s pričom koja, kako kaže, vraća vjeru u dobrotu usred svakodnevnog stresa odlaska u bolnicu.
Prema njezinu svjedočanstvu, dolazak u Opću bolnicu Pula pretvorio se u neočekivanu potragu za parkirnim mjestom dok je na stražnjem sjedalu sjedila teško pokretna majka. U trenutku nemoći prišao joj je zaposlenik zadužen za nadzor parkirališta i ponudio rješenje:
„On je otpratio moju mamu do ulaza u bolnicu, a ja sam za to vrijeme mogla parkirati automobil”, poručila je u zahvali.
Čitateljica je javno zahvalila neimenovanom djelatniku na, kako je navela, „pomoći i velikoj usluzi” te poručila da ovakve geste pokazuju kako se i u neugodnim situacijama može pronaći ljudskost. Incident, premda sitan, podsjetio je brojne pacijente i njihove pratnje na važnost male solidarnosti – posebno u trenucima kada stres i briga dominiraju bolničkim hodnicima.
U Puli se svakodnevno traži mjesto više ispred bolnice, a ovaj primjer još jednom je pokazao koliku razliku čini spremnost djelatnika da izađu ususret onima kojima je pomoć potrebna upravo sada i ovdje.