Superzvijezda Taylor Swift u petak je objavila svoj dvanaesti studijski album „The Life of a Showgirl”, a lansiranje je popratila raskošnom marketinškom ofenzivom.
• U trgovinama Target održane su ponoćne rasprodaje na kojima su se obožavatelji mogli prvi put dočepati fizičkog izdanja.
• U kinodvoranama diljem svijeta priređeni su partyji povodom izlaska albuma, dok su u New Yorku i Los Angelesu podignuti privremeni pop-up prostori s ekskluzivnim sadržajima.
Novi materijal stiže nešto više od godinu dana nakon albuma „The Tortured Poets Department”, koji je otvorio Billboardovu ljestvicu albuma na prvom mjestu i dosegnuo oko 8 milijuna ekvivalentnih primjeraka prodanih u Sjedinjenim Državama, prema podacima tvrtke Luminate.
Glazbeni kritičari zasad su podijeljeni, no Swiftina globalna fan-baza i ovoga puta slovi kao ključan oslonac za visok plasman na ljestvicama. Pjevačica je u razgovoru za radijsku emisiju Capital Breakfast kratko poručila: „S ovim albumom, to je upravo ono gdje se nalazim u životu.”
S obzirom na prošla komercijalna dostignuća i sveobuhvatnu promotivnu mašineriju, industrijski analitičari očekuju da će „The Life of a Showgirl” već u prvom tjednu postići brojke usporedive s rekordnim prethodnikom.