Turistička zajednica Kvarnera predstavila je ponudu regije na sajmu TTG Travel Experience u Riminiju, jednom od najvećih poslovnih skupova turističke industrije u Italiji. Ovogodišnje izdanje, održano pod sloganom „Awake to a New Era”, bilo je posvećeno održivosti, digitalnoj transformaciji i novim očekivanjima suvremenih putnika.
Prema riječima direktorice TZ-a Kvarnera Irene Peršić Živadinov, talijanski gosti „sve više traže autentična i personalizirana iskustva”, a grupna putovanja u predsezoni i posezoni postaju najtraženiji proizvod. Od početka godine talijansko je tržište ostvarilo stabilan broj noćenja i 2 % više dolazaka, čime, naglašava Peršić Živadinov, „potvrđuje svoju važnost i kontinuirani interes za Kvarner kao cjelogodišnju destinaciju”.
Na štandu Kvarnera najviše se raspitivalo o smještaju izvan glavne sezone, organiziranim adventskim putovanjima te aranžmanima za prvi dio sljedeće godine. Sve je izraženija i potražnja za zdravstvenim turizmom te luksuznim putovanjima krojenima po mjeri, posebno među gostima koji žele individualizirana, visokokvalitetna iskustva.
Poseban interes ponovno su izazvali otoci Krk, Cres i Lošinj, dok su outdoor ponuda i nautički programi ostali među ključnim motivima za dolazak Talijana na Kvarner.
Sajam TTG Travel Experience okupio je više od 2 700 izlagača iz 75 zemalja, potvrđujući status Riminija kao središnjeg mjesta susreta europske turističke industrije.