Američka glumica Sydney Sweeney, zvijezda serije „Euphoria”, prvi se put javno osvrnula na burne reakcije koje je ljetos izazvala kampanja „Sydney Sweeney has great jeans” za modnu kuću American Eagle.
Reklama u kojoj plavokosa, modrookа Sweeney hvali traperice ubrzo je postala viralna, a prodaja brenda skočila je za 30 %. Model „great jeans” proglašen je najpopularnijim među potrošačima od 15 do 25 godina. No istodobno su se na društvenim mrežama pojavile optužbe da spot „flertuje s eugenikom” i odašilje „šaputanje bijele nadmoći”.
• korisnici interneta uspoređivali su vizuale s „nacističkom propagandom” • pojedini komentatori pisali su da je riječ o „kulturološkom ratnom virusu” • bivši američki predsjednik Donald Trump nazvao je kampanju „najvrućom reklamom trenutačno”
Sweeney se dosad nije oglašavala, ali je u novom razgovoru priznala kako je šutnja bila pogreška.
„Shvatila sam da je moja tišina oko ove teme samo produbila jaz, a nije ga zatvorila. Protiv sam mržnje i podjela”, poručila je. Dodala je da je kampanju prihvatila jer „voli traperice i brend” te odbacila sva politička i ideološka značenja koja su joj se pripisivala: „Mnogi su mi prišili motive i etikete koji jednostavno nisu istiniti.”
Glumica se nada da će „nova godina donijeti više fokusa na ono što nas spaja, a ne razdvaja”. Osim marketinškog skandala, Sweeney je u središtu pozornosti i zbog filma „Christy”, biografije boksačice Christy Martin, za koji se spominje kao moguća iznenadna kandidatkinja za Oscar.