Put iz Švicarske prema Hrvatskoj za 36-godišnjeg vozača pretvorio se u pravu kalvariju kad je na benzinskoj postaji u venetskoj pokrajini umjesto dizela u spremnik dobio – vodu.
Vozač je natočio gorivo u vrijednosti od 102,29 eura, no „ubrzo nakon nastavka vožnje, upalila se lampica upozorenja, a automobil je ostao bez snage”. Odmah je pozvao vučnu službu i završio u najbližem servisu gdje je dijagnoza bila jasna: voda u spremniku goriva.
Samo tri sata kasnije uručena mu je faktura od gotovo 1.200 eura. Račun je pokrio vuču, zamjenu filtra goriva, zbrinjavanje kontaminiranog sadržaja spremnika i dodatne servise. „Nikad više neću točiti gorivo na toj benzinskoj postaji”, poručio je ogorčeni vozač, koji od vlasnika postaje traži povrat potrošenog „goriva” i podmirenje troškova popravka. Ako u roku od deset dana ne dobije odgovor, najavljuje angažiranje odvjetnika i obraćanje potrošačkim udrugama.
Internetske recenzije iste postaje otkrivaju da nije riječ o izoliranom slučaju. Jedan korisnik navodi: „Natočili smo Diesel Supreme i nakon manje od 10 km upalila se lampica za vodu u spremniku.” Drugi dodaje kako tamo „nikad više” neće stati.
Operator benzinske postaje pod zaštitnim znakom Esso odbacuje odgovornost, obrazlažući da su punktovi u vlasništvu trećih osoba koje samostalno upravljaju prodajom goriva. Dodatnu frustraciju vozačima stvara činjenica da je telefonski broj postaje, naveden na internetu, neaktivan, pa put do odštete postaje još kompliciraniji.
Švicarac se naposljetku vratio kući nakon gotovo 20 sati putovanja – gotovo dvostruko duže od planiranog. „Stigli smo iscrpljeni, odmah zaspali i ujutro morali natrag na posao”, prepričao je, dodajući da će odsada račune za gorivo čuvati kao jedini dokaz gdje je natočio spremnik.