Gotovo desetak tisuća vjernika ispunilo je Trg svetog Petra u subotu navečer na zatvaranju trećeg Svjetskog susreta za ljudsko bratstvo. Iako je događaj nosio naziv „Milost za svijet”, najveću pozornost prisutnih ukrao je futuristički show u kojem je više od 3000 dronova osvijetlilo rimsko nebo i pretvorilo ga u platno vjersko-umjetničkih motiva.
Dronovi su, redom, iscrtavali siluetu pape Franje, ispružene ruke iz Michelangelova „Stvaranja Adama”, monumentalnu golubicu mira, zatim i prepoznatljivu Pietàu. Nebo je ukrasila i Salus Populi Romani, ikona posebno štovana u bazilici Santa Maria Maggiore. Svaka nova figura dočekana je pljeskom i ovacijama tisuća okupljenih.
Prizor je pratio emotivan nastup proslavljenog talijanskog tenora Andree Bocellija koji je večer otvorio Schubertovom „Ave Marijom”, dodatno pojačavši duhovni naboj događaja. Bio je to ujedno prvi put da je Trg svetog Petra poslužio kao pozornica spektakla ovakvih dimenzija, u kojem se suvremena tehnologija stopila s vjerskim simbolima i umjetničkom baštinom.
Hrvatskim je gledateljima prizor mogao biti poznat; slične svjetlosne instalacije dronovima korištene su na koncertima Marka Perkovića Thompsona u Zagrebu i Sinju. Tada su se na nebu pojavljivali motivi krunice, Gospe, križa, hrvatske zastave i Kninske tvrđave, pa čak i sokol čija su krila svijetlila u crveno-bijelim kvadratićima. Među najdojmljivijima ostao je prikaz Gospe raširenih ruku koja se činila kao da grli mnoštvo na zagrebačkom Hipodromu.
Vatikanski spektakl, premda tehnički izazovan, pokazao je kako moderna tehnologija može pojačati duhovnu poruku i pretvoriti povijesne trgove u goleme katedrale svjetla. Okupljeni su svjedočili jedinstvenoj sintezi umjetnosti, pobožnosti i inovacije koja je simbolično zaokružila poruku ljudskog bratstva i mira.