Parkovi, šetnice i izlozi Opatije ponovno su zasjali u blagdanskim bojama, a najviše pažnje privukla je tradicionalna potraga za najljepšim adventskim izlogom. Natječaj je organizirala Turistička zajednica grada Opatije, koja je za najbolje osigurala nagradni fond od ukupno 1.000 eura.
Prvo mjesto i najviše internetskih „lajkova” publike osvojio je Škatulica Wine, Gift & Premium Cigar Shop. Kreativno uređen izlog donio je trgovini priznanje, ali i priliku za dobro djelo: obitelj koja stoji iza Škatulice najavila je da će cijelu nagradu preusmjeriti Azilu za životinje na Viškovu.
Proglašenje pobjednika i dodjela priznanja održani su u Glazbenom paviljonu parka Angiolina, prigodno okruženom svjetlucavim dekoracijama. Tijekom svečanosti istaknuta je važnost zajedničkog truda lokalnih ugostitelja, hotelijera i trgovaca, jer upravo sinergija, kako je naglašeno, čini opatijski Advent prepoznatljivim:
„Advent u Opatiji iz godine u godinu raste, a njegova posebnost leži u zajedništvu cijele destinacije.”
Interes građana i turista za izbor potvrdio je da uređeni izlozi postaju sve bitniji dio opatijske blagdanske priče. Kraljica Jadrana tako i ove zime sjaji dodatnim sjajem – onim maštovitih izloga koji spajaju estetiku i solidarnost.