Građani Šibenika sve se glasnije žale na usluge Hrvatske pošte. Zbog, kako navode, premalog broja poštara, računi i pisma stižu sa znatnim zakašnjenjem, a paketi se nerijetko gube ili ostaju nedostavljeni, bez ikakve obavijesti primateljima.
Najnovije primjedbe stižu s Baldekina i Vidika, gdje pošta više ne završava u sandučićima, nego – na njima. „Umjesto da poštar ubaci poštu, sve ostavlja na vrh sandučića pa stanari moraju prekopavati hrpu omotnica u potrazi za svojom“, opisuje 86-godišnja umirovljena liječnica sa Vidika.
Novi poštar u njezinoj zgradi, tvrdi, ponaša se jednako: „Naš stari poštar to ni pijan ne bi napravio. Šokirana sam ovakvim postupcima Hrvatske pošte.“ Ovakva praksa, upozorava, otvara prostor da se računi i službene pošiljke izgube.
Problemi s dostavom kulminirali su kada je putem interneta naručila sok od nara od pulske tvrtke. Iako je paket poslan pouzećem, tri tjedna nije dobila nikakvu obavijest. Nakon višekratnih poziva Puli i odlazaka susjede u poštu, odgovora nije bilo. Tvrtka je zato poslala novu pošiljku.
„Nazvao me poštar i rekao da siđem ispred zgrade po paket. Pitala sam ga zašto, kad dostavu plaćam upravo zato da mi je donese“, prisjeća se sugovornica. Tek nakon rasprave poštar je liftom donio paket na drugi kat. Ispostavilo se da je to zamjenska pošiljka – originalna još uvijek nije pronađena.
Šibenski slučaj tek je jedan u nizu pritužbi koje upućuju na kronični nedostatak kadra i posljedičan kaos u dostavi. Dok korisnici strepe nad sudbinom svojih računa i paketa, iz Hrvatske pošte zasad nema službenog očitovanja.