Televizijski voditelj Saša Kopljar rijetko daje uvid u privatni život, no ovoga je puta napravio iznimku: na Instagram storyju podijelio je kadar iz najnovije modne kampanje svoje kćeri Ariane Kopljar za brend Anatticus.
Objava je odmah privukla pažnju njegovih pratitelja, koji su mladoj manekenki uputili niz komplimenata i emotikona podrške. Ariana je, premda još uvijek nenametljivo, već godinama prisutna na hrvatskoj i međunarodnoj modnoj sceni. Najveći zamah dogodio se 2016. kada je prošetala pistom za Dior, što je i danas jedna od najzvučnijih stavki u njezinu portfelju.
Karijera u modnom svijetu nije joj bila na radaru sve do petnaeste godine, kada ju je agentica Anna Gojanović „uhvatila“ u zagrebačkoj Areni i otvorila joj vrata u svijet mode. Od tada Ariana naglašava dvije vrijednosti koje su joj, kaže, usađene u obitelji Kopljar: zahvalnost i upornost. „Imam najbolje roditelje koji me podržavaju u svemu“, izjavila je ranije, napomenuvši kroz smijeh i da „Ne nosiš Diorovu reviju zato što ti je tata voditelj“.
Dok Ariana skuplja nova iskustva na snimanjima i pistama, kod kuće vlada obiteljska harmonija. Saša i supruga Renata prošle su jeseni proslavili 25 godina braka, a voditelj je tada njihov odnos opisao jednom riječju: „Neopisivo“. Uz Arianu, ponosni su roditelji i sina Frana.
Reakcije publike na Anatticusovu kampanju jasne su – Ariana ima „ono nešto“. Čini se da mlada manekenka potvrđuje tu tvrdnju iz projekta u projekt, oslanjajući se na, kako sama kaže, najtišu i najčvršću podršku – vlastitu obitelj.