U prostoru Istarske razvojne agencije u Puli konstituiran je novi saziv Stožera civilne zaštite Istarske županije, kojim odnedavno predsjeda zamjenica župana i liječnica Gordana Antić.
„Naš zajednički zadatak je brinuti o sigurnosti i dobrobiti građana, kako u redovnim okolnostima, tako i u kriznim situacijama”, poručila je Antić u uvodnom obraćanju, naglasivši da sustav može funkcionirati samo uz „pripremljenost, suradnju i povjerenje”.
Ključne točke sjednice • Predstavljen je Plan pozivanja i aktiviranja stožera te priručnik za postupanje prema osobama s invaliditetom u kriznim okolnostima, dokument koji je, prema Zakonu o civilnoj zaštiti, obvezan za sve članove. • Raspravljalo se o popisu pravnih subjekata od posebnog interesa za sustav civilne zaštite županije; prijedlog odluke ide na usvajanje županijskoj skupštini. • Definirane su procedure za pravovremenu razmjenu informacija kako bi se, u slučaju nesreće ili katastrofe, odluke donosile brzo i na temelju pouzdanih podataka.
Tko sjedi u stožeru Uz Gordanu Antić i njezina zamjenika, voditelja županijske službe civilne zaštite Vatrogasne zajednice Denisa Stipanova, u stožeru su:
- načelnik Policijske uprave istarske Alen Klabot
- zapovjednik Vatrogasne zajednice županije Dino Kozlevac
- ravnatelj OB Pula Andrej Angelini
- ravnatelj NZJZ-a Aleksandar Stojanović
- ravnateljica Hitne medicinske službe Tatjana Čemerikić
- ravnatelj Istarskih domova zdravlja Nikola Žgrablić
- predstavnici komunalnih, lučkih i spašavateljskih službi, Crvenog križa i HGSS-a.
Stožer, među ostalim, prati znakove mogućih velikih nesreća, izrađuje planove djelovanja, koordinira operativne snage i informira javnost. Antić je zaključila da će se „samo zajedničkim radom izgraditi sustav koji će biti pouzdana zaštita naših građana”.