Američka Major League Soccer (MLS) objavila je niz impresivnih brojki koje potvrđuju snažan uzlet lige na terenu i izvan njega.
• Gledanost prijenosa na televiziji i streaming platformama porasla je za 29 % u odnosu na prošlu godinu. Prosječno 3,7 milijuna ljudi tjedno pratilo je utakmice uživo.
• Na tribinama je zabilježeno ukupno 11,2 milijuna navijača, druga najveća posjećenost u 30-godišnjoj povijesti MLS-a. Prosjek iznosi 21 988 gledatelja po susretu, a čak 19 od 30 klubova premašilo je granicu od 20 000 gledatelja.
• Liga ističe da je u posljednje tri sezone stadionima posjećenost porasla za 12 %.
• Na društvenim mrežama MLS bilježi najbrži rast među najpopularnijim američkim sportovima: 109 milijuna pratitelja predstavlja skok od 17 % u odnosu na lani.
• Treću godinu zaredom najprodavaniji je dres Lionela Messija iz Intera Miamija. Drugo mjesto zauzeo je dres južnokorejskog napadača Heung-mina Sona, koji je u kolovozu potpisao za FC Los Angeles.
Čelništvo lige zadovoljno je trendovima, a najnoviji podaci ukazuju na to da MLS nastavlja širiti svoju publiku i komercijalni doseg, dok globalne zvijezde poput Messija dodatno pojačavaju interes za američki nogomet.