Crikvenica je proteklog tjedna ugostila 35 turističkih agenata iz devet zemalja svijeta, sudionika 9. međunarodne konferencije Tourism 365 održane u Opatiji. Kao destinacijski partner skupa, Turistička zajednica grada Crikvenice pripremila je dvodnevni obilazak ključnih aduta rivijere s ciljem jačanja cjelogodišnjeg turizma.
Agenti iz Ujedinjenog Kraljevstva, SAD-a, Kanade, Meksika, Italije, Njemačke, Grčke, Kuvajta, Španjolske i Belgije prvo su se smjestili u hotelu Miramare, gdje su kušali specijalitete od plave ribe u sklopu „Mjeseca plave ribe” koji traje do 19. listopada.
Sljedećeg jutra, u pratnji predstavnica lokalne turističke zajednice, prošetali su do Male palade i ukrcali se na brod „Mali Marino”. Panoramska vožnja ponudila im je, kako navode domaćini, „nezaboravan pogled na ljepote rivijere s mora”. Program je nastavljen u Boutique hotelu Esplanade gdje su posjetitelji uživali u meniju s Festivalu škampa i razgledali hotelsku ponudu.
Tijekom B2B dijela konferencije predstavnici Crikvenice održali su više sastanaka s potencijalnim partnerima zainteresiranima za otvaranje novih tržišta na hrvatskoj obali. „Agenti pokazuju velik interes za Hrvatsku, Kvarner i posebno Rivijeru Crikvenica”, priopćila je TZG Crikvenice.
Lokalna turistička zajednica ističe da je posjet dio šire strategije pozicioniranja rivijere kao atraktivne destinacije tijekom cijele godine. U organizaciji su, uz TZG, sudjelovali hotel Miramare i hotelska tvrtka Jadran.