PULA – Zagrebački pop-soul sastav Mangroove večeras u 21 sat stiže u pulski Klub Kotač, gdje će u proširenoj postavi predstaviti najveći dio netom objavljenog albuma „Komad neba”.
„Predstavit ćemo ono što možemo odsvirati bez brojnih gostiju s ploče, a nekoliko pjesama izvest ćemo premijerno uživo, pa će u zraku sigurno biti jedna pozitivna napetost”, najavljuje klavijaturist i autor Toni Starešinić. Publika će, dodaje, čuti i uspješnice s ranijih izdanja „u opuštenijim, jammarskim verzijama”, dok će prodajni štand nuditi svježe vinile i CD-ove.
Album krize srednjih godina
Novi materijal, snimljen s glavnim vokalom Željke Veverec, nastao je iz, kako Starešinić kaže, želje da se „odbace nepotrebna kompliciranja” i stvori svojevrsni self-help soundtrack. Otvara ga intimna balada „Tu smo”, a smjer se potom širi prema gospelu, jazzu, R&B-u i elektronici. Središnja sedmominutna pjesma „Komad neba” – na kojoj gostuju Zbor Izvor i prijateljski bend Mayales – već je dobila etiketu pjesme godine.
Desetljeće u istoj postavi
Uz Veverec i Starešinića (koji paralelno vodi jazz-fusion projekt Chui), Mangroove čine bubnjar Silvio Bočić i multiinstrumentalist Leo Beslać. „Mi smo mala moćna gomilica”, opisuje pjevačica bend koji na sceni djeluje od 2009., a u ovoj je postavi stabilan već gotovo deset godina.
Jesenski planovi
Koncert u Puli dio je intenzivnog jesenskog ciklusa koji je krenuo nastupima u Novom Sadu i Skoplju. Nakon Istre Mangroove putuje u Zagreb, Osijek, Šibenik i Zadar. Paralelno, Starešinić najavljuje:
• prvi live album Chuija, snimljen u klubu Peti Kupe i uskoro objavljen kao dvostruki CD; • dvostruko izdanje Mangroovea koje će, uz „Komad neba”, uključiti raniji projekt „Nešto veće od nas” snimljen s Jazz orkestrom HRT-a; • nove pjesme Željkina solo projekta Je Veux tijekom zime; • kazališnu glazbu te live album njegova trija s bubnjarom Jankom Novoselićem i trubačem Andrejem Jakušem na proljeće.
Freelancerski ritam
Članovi priznaju da balansiranje brojnih obveza ponekad nalikuje kaosu, no strast prema glazbi održava ih na više frontova. „Nekad pomisliš da si kao freelancer zapravo najmanje slobodan, ali volimo to što radimo i ne znamo raditi ništa drugo”, kaže Starešinić.
Kreativni motor, ističe, hrani se svakodnevnim iskustvima: „Proživiš nešto, upali se iskra i odjednom imaš melodiju u glavi. Kad završiš album osjećaš se prazno, a onda se krug nanovo zakotrlja.”