Hrvatski nogometni savez (HNS) sklopio je suradnju s kanadskim luksuznim brendom Mackage, čime je ta modna kuća postala službeni sponzor hrvatske reprezentacije za predstojeće Svjetsko prvenstvo 2026. koje će se održati u Sjedinjenim Državama, Meksiku i Kanadi.
Predsjednik HNS-a Marijan Kustić najavio je da će nova suradnja naglasiti vizualni identitet reprezentacije i izvan travnjaka: „Svijet nas poznaje po sjajnom nogometu i najljepšem dresu na svijetu, a vjerujem da ćemo sada ostaviti snažan dojam i izvan terena u prostoru luksuzne mode.” Dodao je kako ga veseli činjenica da je „tako globalno relevantna modna kuća prepoznala našu reprezentaciju kao partnera”.
Izvršna direktorica Mackagea Tanya Golešić, rodom iz Hrvatske, suradnju je opisala emocionalno značajnom: „Hrvatska je sinonim za vrhunski nogomet, a ovo partnerstvo utjelovljuje zajedničke vrijednosti brenda Mackage i Hrvatskog nogometnog saveza – težnju izvrsnosti i predanost vrhunskoj izradi.” Istaknula je da se divi „odlučnosti, kreativnosti i zajedništvu Hrvatske” te kako te osobine „odražavaju samu bit brenda Mackage”.
Mackage je poznat po filozofiji „Estetika koja štiti”, kombinirajući rafinirani dizajn s funkcionalnošću, a HNS vjeruje da će ta estetika donijeti „novu razinu sofisticiranosti” reprezentativnom izgledu izvan terena.
Detalji kolekcije koja će pratiti Vatrene na svjetskoj smotri još nisu otkriveni, no iz Saveza poručuju da će odjevni komadi pratiti najviše standarde izrade, u skladu s ugledom brenda i ambicijama reprezentacije koja će u SAD-u, Meksiku i Kanadi loviti novo veliko postolje.