Legendarni LeBron James ponovno je zaintrigirao navijače najavom „odluke nad odlukama”, aludirajući na slavnu TV emisiju iz 2010. kada je objavio odlazak iz Clevelanda u Miami. Ovoga puta, međutim, desetosekundni video s natpisom „Druga odluka, uskoro” završio je kao – marketinška kampanja.
James je u novom isječku samo sjeo ispred zvučnika, a nastavak je u utorak otkrio da se radi o partnerstvu s markom konjaka Hennessy. Mnogi obožavatelji osjetili su se prevarenima jer su očekivali objavu o mogućem kraju karijere 40-godišnje superzvijezde.
Dok se čekalo razjašnjenje poruke, cijene ulaznica za utakmice Los Angeles Lakersa, kluba u kojem igra od 2018., poletjele su u nebo. Za posljednju domaću utakmicu regularne sezone 12. travnja protiv Utah Jazza najjeftiniji ulaz su na platformi TickPick rasli s 85 na 445 dolara, dok su preprodajni portali bilježili i iznose od 821 pa sve do 955 dolara.
James, koji u prosincu puni 41 godinu, najstariji je aktivni igrač NBA lige i sprema se za rekordnu 23. sezonu. Na kraju iduće natjecateljske godine istječe mu ugovor s Lakersima. Prošle sezone postao je prvi košarkaš s ukupno 50 000 poena u osnovnom dijelu i doigravanju, a trenutačno je vodeći strijelac svih vremena s 42 184 poena. Odigrao je 1 562 utakmice, što ga svrstava odmah iza Roberta Parrisha (1 611).
U bogatoj karijeri osvojio je četiri naslova prvaka (Miami 2012. i 2013., Cleveland 2016., Lakers 2020.), a prošle je godine zajedno sa sinom Bronnyjem ušao u povijest kao prvi dvojac otac-sin na NBA parketu. Isti je mjesec postao i prvi profesionalni muški sportaš koji je dobio vlastitu lutku Kena tvrtke Mattel.
Iako „druga odluka” nije donijela odgovor o njegovoj budućnosti na parketu, podsjetila je koliko James i dalje vješto koristi pozornost javnosti – pa makar samo kako bi prodao bocu konjaka.