Film „Kuća dinamita” označava povratak oskarovke Kathryn Bigelow nakon šestogodišnje redateljske pauze – njezin posljednji projekt bio je „Detroit” iz 2017. godine.
Autor scenarija je Noah Oppenheim, prezimena koje priziva nedavni blockbuster „Oppenheimer”, no Bigelow se, za razliku od biografskog prikaza „oca atomske bombe”, fokusira na suvremenu prijetnju nuklearnog rata i emocionalnu napetost koju ona stvara.
Kritičari film već svrstavaju među najzapaženija ostvarenja posljednjih godina, uspoređujući ga s klasicima hladnoratovske kinematografije poput „Dr. Strangelove”, „Fail Safe”, „The Day After” i „Threads”. Dok su ti filmovi nudili raspon tonova – od satiričnog do krajnje apokaliptičnog – „Kuća dinamita” kombinira realistički triler s intimnom dramom koja propituje ljudsku ranjivost u sjeni nuklearne prijetnje.
Povratak globalnih tenzija i ponovnog „zveckanja” nuklearnim oružjem čini temu zastrašujuće aktualnom. Bigelow tako preuzima štafetu od lanjskog kino-hita „Oppenheimer” i podsjeća gledatelje da je strah od atomskog armagedona, iako povremeno potisnut, i dalje prisutan.
„Kuća dinamita” stoga djeluje kao upozorenje i kao uznemirujuće ogledalo današnjeg svijeta, istodobno potvrđujući redateljičinu reputaciju da u središte spektakla stavlja intenzivne ljudske priče.