Poznati opatijski Keight hotel i njegova matična tvrtka Katarina line predstavljeni su danas kroz niz društveno odgovornih inicijativa koje provode u suradnji s Udrugom djece sa sindromom Down – Rijeka 21.
Na konferenciji za novinare premijerno je prikazan i novi promotivni film hotela, djelo produkcijske kuće Filmeria, u kojem gledatelje vodi lik crno-bijelog klauna Pierrota – motiv koji se proteže i u interijeru hotela kao hommage osnivačevu pokojnom ocu.
• Radna praksa za mališane
Djeca iz udruge posjetila su hotel i nakratko preuzela uloge konobara, poslužujući roditelje i učeći kako funkcionira hotelski pogon.
• Humanitarni koktel „Keight”
Od svake prodane čaše signature koktela hotel donira 0,50 eura udruzi, pa će svatko tko ga naruči istodobno učiniti malo dobro djelo.
• Darovi za goste
Gosti hotela na odlasku dobivaju minijaturne sapune koje ručno izrađuju članovi udruge, čime se dodatno promiče njihov rad.
• Besplatan wellness u studenom
Direktor hotela Davor Kovčalija najavio je da će djeca i roditelji iz udruge početkom studenoga dva dana besplatno koristiti hotelski bazen, spa i wellness zonu.
Tvrtka je istaknula kako turizam „pokreće mikro i makro promjene“, a društvena odgovornost ostaje ključna odrednica njihova poslovanja, potvrdila je direktorica Katarina linea Jutt Ferlan.
Jesen u Keightu donosi i tematska događanja: uz popularne nedjeljne ručkove i Rooftop bar, hotel se sprema za tradicionalne Dane čokolade. Posjetitelji će moći sudjelovati u radionicama koktela i slastica s čokoladom te isprobati čokoladne tretmane u spa zoni.