Pivarski sektor u Hrvatskoj ponovno podsjeća potrošače na vrijednost povratne staklene ambalaže. Grupacija proizvođača piva Hrvatske gospodarske komore pokrenula je drugo izdanje kampanje „Vrati me”, naglašavajući da se klasična pivska staklena boca može iskoristiti i do 20 puta.
Proces kruži ovako: nakon što se isprazni, boca se vraća u trgovinu, odakle putuje natrag u punionicu. Ondje prolazi temeljitu industrijsku dezinfekciju i kontrolu kvalitete uz pomoć najsuvremenije tehnologije prije nego što ponovno krene prema potrošaču.
„Proizvodnja piva treba imati pozitivan utjecaj na ljude i planet. Mali, ali važan korak u tome je i povratna pivska staklena ambalaža, koja omogućava višekratnu upotrebu, smanjenje otpada te značajno smanjenje emisije CO2 u proizvodnom procesu. Ulaganjem u održiva rješenja poput ovoga želimo potaknuti svoje kupce i partnere i zajedno graditi bolji i čišći svijet za buduće generacije”, poručio je predsjednik Grupacije proizvođača piva HGK Miroslav Holjeva.
Prema podacima Grupacije, upravo zahvaljujući višestrukoj upotrebi povratne boce emisija stakleničkih plinova može se smanjiti i do 85 % u odnosu na jednokratnu ambalažu. Time se povratna pivska boca potvrđuje kao jedan od najodrživijih ambalažnih odabira na tržištu.