Šest etapa, 925 kilometara i 20 vrhunskih momčadi – tako izgleda deseto izdanje CRO Racea, službeno predstavljeno u zagrebačkom Kaptol Boutique Cinestar.
Utrka starta 30. rujna u Splitu, a do cilja 5. rujna u Zagrebu peloton će proći slikovitim cestama diljem zemlje. Svoje je prve kadrove događaj dobio kroz desetominutni dokumentarac Stjepana Baloga, koji je, uz ambijent kino-dvorane, podsjetio kako je ideja pokrenuta prije deset godina prerasla u „promotivni alat Republike Hrvatske”.
„Prije 10 godina krenuli smo s entuzijazmom i vjerom da Hrvatska može biti domaćin ovakvog događaja. Uvjereni smo da je ovo jubilarno izdanje samo početak novog poglavlja”, rekao je pokretač i direktor utrke Vladimir Miholjević.
Potporu su, naglasio je, od početka pružali Hrvatski olimpijski odbor, Vlada RH, Ministarstvo turizma i sporta, Hrvatska turistička zajednica, Grad Zagreb te brojni županijski i gradski partneri. Posebni izaslanik predsjednika HOO-a Vinko Knežević nazvao je CRO Race „najljepšom pokretnom reklamom za Hrvatsku” i poželio da „svake godine bude što jača i atraktivnija”.
Legendarni vaterpolist i predstavnik HTZ-a Dubravko Šimenc pozvao je stanovnike uz trasu da razviju zastave dok karavana prolazi: „Tada će slika koju šaljemo u svijet biti još ljepša.”
Na ceremoniji je predstavljen i poseban trofej za ukupnog pobjednika, djelo mladog umjetnika Luka Krešimira Stipića. Organizatori su otkrili i popis momčadi: sedam stiže iz najjače WorldTour kategorije – Arkea-B&B Hotels, Bahrain Victorious, INEOS Grenadiers, Red Bull-BORA-Hansgrohe, Soudal-QuickStep, Jayco AlUla i UAE Emirates-XRG – a ukupno će nastupiti 20 ekipa iz sve tri rang-liste Međunarodnog biciklističkog saveza.
Slike hrvatskih pejzaža, zahvaljujući televizijskom prijenosu, ponovno će obići više od 190 zemalja. Organizatori zaključuju da CRO Race nije samo sportski spektakl nego i moćan prikaz prirodnih ljepota i turističke sigurnosti zemlje.