Hrvatski zavod za zdravstveno osiguranje od danas, 18. lipnja, na besplatne linije uvodi HANA-u, virtualnog glasovnog asistenta temeljenog na umjetnoj inteligenciji.
• Brojevi ostaju isti – 0800 7979 za obvezno, 0800 7989 za dopunsko osiguranje – ali će se na poziv sada prvo javiti računalni glas.
• Iz HZZO-a ističu da će HANA korisnicima pružati „trenutačne odgovore na najčešća pitanja”, i to 24 sata dnevno, sedam dana u tjednu.
• Sustav prepoznaje i razumije govor, a kroz rad će „stalno upoznavati potrebe korisnika” i širiti bazu odgovora, poručuju u priopćenju.
• Očekuje se da će nova usluga skratiti vrijeme čekanja, rasteretiti ljudske operatere i općenito podići razinu korisničkog iskustva.
HZZO navodi kako je uvođenje HANA-e „još jedan korak ususret boljoj dostupnosti i uslužnosti” u sustavu zdravstvenog osiguranja.