Hrvatska turistička zajednica (HTZ) ovoga je tjedna ugostila skupinu specijaliziranih novinara iz Ujedinjenog Kraljevstva, Irske, Austrije, Češke i Poljske na višednevnom nautičkom putovanju po Šibensko-kninskoj županiji. Cilj je dodatno približiti Hrvatsku inozemnom tržištu kao cjelogodišnju destinaciju za jedrenje i krstarenje.
Novinari koji rade za The Irish Daily Mail, Sunday Times, Onet travel, Forbes Yachting, Temu i Die Presse krenuli su iz Šibenika, potom su uplovili u Skradin, Prvić, Zlarin i Tribunj, obišli Nacionalni park Kornati te Murter, a završetak rute predviđen je u Primoštenu. Tijekom puta upoznat će prirodne atrakcije, kulturnu baštinu i gastronomiju sjeverne Dalmacije.
„Nautika je jedan od glavnih proizvoda hrvatskog turizma, a ovakva studijska putovanja omogućuju inozemnim novinarima da iz prve ruke dožive bogatstvo hrvatske obale i otoka. Cilj je dodatno istaknuti kvalitetu hrvatske nautičke ponude, ali i pokazati da naša zemlja nudi brojne sadržaje u razdobljima izvan vrhunca turističke godine…”, poručio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić, naglasivši da posezona pruža mirniji i autentičniji doživljaj plovidbe.
Prema prvim podacima sustava eVisitor, u nautičkom čarteru je od siječnja do kraja rujna zabilježeno više od 510 tisuća dolazaka i 3,3 milijuna noćenja, što je povećanje od jedan posto u odnosu na prošlu godinu. Najviše noćenja ostvareno je u Splitsko-dalmatinskoj, Zadarskoj i Šibensko-kninskoj županiji, a prednjače gosti iz Njemačke, Austrije, Hrvatske, Sjedinjenih Američkih Država i Češke.
HTZ smatra da upravo ovakve promotivne aktivnosti jačaju vidljivost Hrvatske kao sigurne i atraktivne destinacije za plovidbu i izvan ljetnog špica, čime se produljuje turistička sezona i potiče cjelogodišnje poslovanje lokalnih dionika.