Hrvatski Telekom pokrenuo je edukativnu kampanju „Tvoji podaci, tvoja pravila” kako bi mladima približio prijetnje digitalnog svijeta, posebno fenomen digitalnih dvojnika – algoritamskih replika stvarnih osoba nastalih prikupljanjem i analizom njihovih podataka na internetu.
• Novi podatci Deutsche Telekoma otkrivaju da je više od 90 % pripadnika generacije Z zabrinuto za svoju privatnost u online okruženju, dok manje od 7 % smatra da potpuno ovladava upravljanjem osobnim podacima. • Unatoč tomu, više od 70 % ispitanih mladih želi dodatne informacije i alate za zaštitu u digitalnom prostoru.
HT kampanja kombinira dinamične edukativne formate i vizualno snažan sadržaj:
- Glazbeni video redateljskog dvojca Shadrinsky u kojem DJ-ica Martyna Maja (VTSS) kroz priču o digitalnim dvojnicima prikazuje gubitak kontrole nad vlastitim internetskim identitetom.
- Serijal kratkih videopredavanja u kojima VTSS i popularni influenceri jednostavno tumače teme poput praćenja podataka i rada algoritama.
- Sudjelovanje influencera Nine Skočak, Luciana Plazibata, Hiljsona Mandele, Janka Janića i Pave Elez, koji kroz svoje kanale potiču mlade na odgovornije ponašanje na mreži.
- Završni događaj – festival Beat na moru – održat će se od 21. do 23. kolovoza na Krku, objedinjujući glazbu i edukaciju.
Sav sadržaj dostupan je besplatno na platformi ownyourworld.online te na društvenim mrežama Hrvatskog Telekoma i uključenih influencera. Kroz kampanju telekom želi potaknuti generaciju Z da aktivnije upravlja svojim digitalnim tragom i prepozna rizike koji prate svijet personaliziranih algoritama.