Potrošačka platforma Halo, inspektore objavila je dramatično upozorenje kupcima da budu posebno oprezni pri kupnji hrane u trgovinama Plodina, navodeći kako je „plijesan postala pravilo, a ne slučajnost”.
U objavi na Facebooku, popraćenoj fotografijama iz više gradova, tvrde da su zadnjih tjedana doslovce zatrpani pritužbama potrošača koji na policama i akcijskim izdvojenim mjestima nailaze na proizvode vidljivo zahvaćene plijesni ili s isteklim rokom trajanja.
• Medulin – nekoliko vrsta sireva ostalo je u prodaji unatoč upozorenjima kupaca da su pljesnivi.
• Vinkovci – pod premium oznakom „Selection” ponuđen je tvrdi sir Asiago DOP Mezzano, „pun plijesni”.
• Nova Gradiška – u pakiranom pilećem mesu kupac je pronašao u cijelosti zapakiranu osicu.
„Više nitko ne misli da je riječ o slučajnom propustu već o namjeri”, stoji u objavi. Prema navodima platforme, dio zaposlenika Plodina tvrdi da im voditelji i regionalni direktori naređuju „maksimalno smanjenje otpisa robe”, pa se, kako kažu, na terenu bilježe slučajevi lažiranja rokova trajanja i ostavljanja proizvoda u prodaji dugo nakon oznake „Najbolje upotrijebiti do”.
Halo, inspektore upozorava da bi, nastavi li se praksa, „netko mogao završiti u bolnici”, te navodi da je inspektoratu već dostavljena prijava zbog još jednog, zasad neobjavljenog „posebno ogavnog” slučaja.
Iz Plodina se zasad nisu oglasili o navodima, a potrošačka platforma poziva kupce da „širom otvore oči” i prijave svaku sumnju nadležnim tijelima.
Inspekcijske službe još nisu objavile rezultate eventualnih nadzora, no potrošači na društvenim mrežama nastavljaju dijeliti fotografije i iskustva koja dodatno pojačavaju pritisak na jednog od najvećih domaćih trgovačkih lanaca.