Hajduk Split predstavio je društveno odgovornu inicijativu nazvanu „Budi čovik”, višemjesečnu kampanju koja za cilj ima smanjiti vršnjačko nasilje i potaknuti kulturu uvažavanja, empatije i međusobnog poštovanja među djecom.
Središnje mjesto projekta zauzima pjesma „Dite tvoje” koju izvodi Marino Vrgoč. Kroz glazbu i stihove pjesma prenosi poruke pripadnosti, odgovornosti i trajnih vrijednosti, ističući da se one prenose s generacije na generaciju.
Kampanja će se provoditi na području cijele Dalmacije, pokrivajući sve četiri dalmatinske županije, a u njezinoj realizaciji sudjeluje niz institucionalnih i stručnih partnera. Organizatori ističu da je glavna ideja djeci pružiti sigurno, poticajno okruženje te ih ohrabriti da reagiraju kada svjedoče nasilju.
Predstavljanje kampanje dolazi uoči posljednje ovosezonske utakmice Hajduka na Poljudu, gdje Splićani u nedjelju dočekuju Vukovar 1991 u sklopu 18. kola HNL-a. Klub se nada da će poruke nove inicijative odjeknuti tribinama i šire, potičući navijače i širu zajednicu na aktivno sudjelovanje u izgradnji tolerantnijeg društva.