Hajduk Split i adidas predstavili su treću ovosezonsku garnituru, dizajniranu kao posvetu stotoj obljetnici operete „Kraljica lopte” skladatelja Ive Tijardovića.
Bijela ostaje temelj
• Tradicionalna bijela boja zadržana je kao zaštitni znak kluba. • Polo ovratnik i reljefne pruge dodaju klasičan štih, dok zlatne tri crte, adidasov logo i grb Hajduka naglašavaju svečani karakter jubileja.
Duh kazališta na dresu
Novi je dres fotografiran u dvorani Hrvatskog narodnog kazališta u Splitu koja nosi Tijardovićevo ime, čime je povezana nogometna i scenska umjetnost — baš kao prije jednog stoljeća.
„Želja nam je bila da ovaj dres obilježi godinu koja je pred nama, ali i da podsjeti na kreativnu hrabrost vremena u kojem je nastala ‘Kraljica lopte’”, istaknula je Marinka Akrap, članica Uprave i direktorica marketinga Hajduka, dodavši kako klub optimistično gleda prema 2026. godini.
Tehnologija i održivost
Garnitura je izrađena od 100 % recikliranog poliestera uz AEROREADY tehnologiju koja regulira vlagu i jamči udobnost tijekom cijele utakmice.
Petra Franić iz adidasa naglasila je da su „zlatni detalji posebno podigli vizualni dojam i stvorili profinjen kontrast”, istovremeno potvrdivši da je funkcionalnost ostala na najvišoj razini.
Ponosna lista partnera
Suradnja s adidasom, koji oprema klubove poput Real Madrida, Manchester Uniteda i Bayerna, prema klubu potvrđuje Hajdukov status među europskom elitom.
Prodaja već počela
Treća garnitura dostupna je od danas u internetskoj trgovini i službenim Fan shopovima Hajduka. Navijačima se nudi prilika da, uz elegantan dizajn, na terenu i tribinama nose i dio splitske kazališno-nogometne povijesti.