Predsjednik SDP-a Siniša Hajdaš Dončić kritizirao je u srijedu prijavu koju je Domovinski pokret podnio Državnom inspektoratu protiv Kauflanda zbog reklama u Zagrebu ispisanih hindski jezikom i devanagari pismom.
„Ovo je neki marketinški alat, imamo puno stranih radnika, iz Nepala i s Filipina, ovo je čisto neka borba za tržište. Mislim da se ozbiljna stranka ne treba time baviti”, rekao je Hajdaš Dončić i dodao kako u europskim zračnim lukama „imate reklame na sto jezika”.
Podsjetio je da mnogi dostavljači u Zagrebu dolaze upravo iz tih zemalja: „Ne znam bi li u Zagrebu ova scena s dostavom opstala da nema tih jadnih ljudi koji rade za Bolt, Uber i slično.” Poručio je da radnicima treba pomoći pri integraciji i osigurati pristojne uvjete stanovanja, jer „nas nema, odselio se velik broj Hrvata”.
Šefa DP-a optužio je da kopira „copy-paste europske tvrde desnice”, koju, kako kaže, podupiru industrijalci koji istodobno ovise o uvozu radne snage.
Istoga se dana osvrnuo i na objavu da je državna tajnica u Ministarstvu obrazovanja Zrinka Mužinić Bikić bila na koncertu Marka Perkovića Thompsona na zagrebačkom Hipodromu, gdje se fotografirala s osobama u HOS-ovim majicama s natpisom „ZDS”. Hajdaš Dončić smatra da su time „Pandorinu kutiju” otvorili premijer Andrej Plenković i predsjednik Sabora Gordan Jandroković.
Posebno je istaknuo komentar glavnog državnog odvjetnika Ivana Turudića, kojeg oporba često naziva „HDZ-ovim dečkom”: „Čak je i ovaj Turudić kojeg stalno kritiziramo dao ovaj put dobru izjavu da ne može ići na taj koncert, ne biste vjerovali da sam ga pohvalio.”
Zaključno je upitao kako će premijer reagirati na Turudićev stav, ponovivši da državni dužnosnici moraju paziti na mjesta koja posjećuju dok obnašaju javnu funkciju.