Splićani desetljećima čekaju cestu koja će preusmjeriti promet iz grada, a prvi opipljivi koraci stigli su prije dvije godine. Tada je započela izgradnja početnog čvora Mravince – golemog kružnog toka koji će vozila usmjeravati prema Stobreču i istočnom ulazu u Split te se u punom profilu spajati na buduću omišku obilaznicu.
Radovi su sada u završnoj fazi:
- na gradilištu kružnog toka trenutačno radi 40 radnika i pet inženjera,
- na ostatku dionice dugoj ukupno 2,5 kilometra angažirano je još oko 70 radnika s tehničkim osobljem.
Gradilištem upravlja Davor Perić, inženjer Hrvatskih cesta, koji nadzire projekt za koji se očekuje da će bitno rasteretiti najprometniju cestu u državi, brzu cestu Solin – Klis. Masivni rotor, čija je gradnja mjesecima usporavala promet na toj dionici, sada poprima konačne obrise, što vozači već mogu vidjeti s trase.
Iako radnici privode kraju prvu fazu, dinamika dovršetka cijelog projekta ovisi i o potezima Grada Splita, koji prema trenutnim najavama kasni s pripremom preostalih dijelova trase. Bez gradske koordinacije kompletna obilaznica neće biti gotova u planiranom roku, no iz "Hrvatskih cesta" uvjeravaju da će državna faza posla biti spremna čim lokalni uvjeti to dopuste.
Kada nova obilaznica u potpunosti profunkcionira, vozači će imati brži ulaz u grad, a splitske se ulice napokon mogu nadati značajnom smanjenju gužvi tijekom ljetne sezone.