Nova kampanja za jesen/zimu 2025. pod nazivom „Check-In Identity” pretvara modni izričaj u simbol putovanja bez ograničenja. Snimljena ispred hangara tvrtke Prince Aviation na beogradskom aerodromu Nikola Tesla, kampanja koristi piste i interijer zrakoplova kao metaforu osobne transformacije i ulaska u novu sezonu.
Kreativni koncept temelji se na ideji da je stil univerzalni jezik koji otkriva tko smo. Vizualni „putnici” utjelovljuju osam modnih energija koje obilježavaju sezonu:
• Power Femme – moćna ženstvenost kroz Liu Jo, Guess i Patriziu Pepe • Soft Grunge – buntovna ležernost Diesela, Scotcha & Sode i Desiguala • Techcore – futuristički duh Huga, Calvina Kleina i Armani Exchangea • Romantic Goth – tamna elegancija Guessa, Replaya i Karla Lagerfelda • Gorp Core – funkcionalnost u prirodnom tonu Superdryja, Timberlanda i Replaya • Modern Formal – novo čitanje poslovnog koda uz Boss i Tommy Hilfiger • Luxe Sport – spoj ulice i luksuza Premiate, Guessa i New Balancea • Normcore – povratak minimalizmu kroz Levi’s, Calvin Klein i Replay
Raznoliki akteri donose kontraste i ravnotežu suvremenog identiteta, naglašavajući snagu, slobodu i samopouzdanje. Poruka kampanje sažeta je u pozivu: „Boarding now. One terminal, infinite looks.”
Kolekcija će biti dostupna u svim Fashion&Friends trgovinama u Zagrebu, Splitu, Rijeci, Puli, Osijeku i Zadru, kao i putem njihove internetske trgovine i mobilne aplikacije.