Erste banka tijekom idućih godinu dana planira temeljito prerasporediti svoju mrežu na riječkom području. Umjesto niza manjih poslovnica, klijente bi uskoro trebala dočekati dva velika savjetodavna centra – jedan na istoku, drugi na zapadu grada.
Prema objašnjenju banke, cilj je „okrupnjivanje postojeće mreže poslovnica u veće centre i unapređenje kvalitete usluge”. Svaki će centar imati više zaposlenika i veći radni prostor, a naglasak prelazi na:
• individualno savjetovanje uz diskreciju; • dogovaranje termina sa stručnjacima iz specifičnih područja; • mogućnost udaljenih konzultacija.
Istodobno, Erste zadržava ukupno desetak fizičkih točaka u Rijeci, ali mijenja koncept rada. Jednostavne transakcije preusmjerit će se na digitalne kanale, dok će se u centrima razvijati osobni pristup i složenije financijsko savjetovanje.
Nova lokacija u Kastvu
Uz dva velika centra, banka najavljuje i širenje na nove adrese: u Kastvu će otvoriti manju, takozvanu bezgotovinsku poslovnicu. Ondje će klijenti dobiti sve savjetodavne i transakcijske usluge, osim rada s gotovinom, što je model koji Erste vidi kao odgovor na promjene u navikama korisnika.
Što će biti s postojećim poslovnicama?
O mogućem gašenju lokacija na Turniću i Škurinjama iz banke zasad ne otkrivaju detalje, uz napomenu da su analize još u tijeku. Potvrđuju, međutim, da se poslovnica na Donjoj Vežici planira preseliti na veću adresu, ali „još je prerano za konkretnije informacije o lokaciji i datumu”.
Iako tehnologija ubrzano mijenja bankarstvo, iz Erstea poručuju da fizičke poslovnice „još dugo neće izgubiti na važnosti”, ali pritom najavljuju daljnju optimizaciju broja lokacija, usklađenu s rastom digitalnih usluga i sve većom potražnjom za ciljanom financijskom podrškom.