Gužva, brujanje komentara i miris nove plastike obilježili su udarni vikend 14. Auto salona koji se održava u City Centeru One. Posjetitelji su pohrlili isprobati i usporediti najnovije modele, a prodajni savjetnici ističu da je interes ozbiljniji nego prijašnjih godina.
Mercedes: premijera električnog CLA-a Na najraskošnijem štandu Jolly AUTOlinea dominirali su Mercedesi svih klasa – od GLA-a s Platinum Edition opremom (40 000 eura) do spektakularnog dvosjeda SL63 AMG-a (303 000 eura). Najviše pogleda ipak je privukao potpuno električni CLA – svjetski novitet predstavljen tek prije nekoliko dana. Smješten na novoj MB.EA platformi, nudi domet do 750 kilometara (WLTP) i brzo punjenje od 400 kilometara za 15 minuta. „S ovim modelom Mercedes potvrđuje prelazak na održivu mobilnost“, kaže prodajni savjetnik Tonći Filipović-Grčić, uvjeren da će „dvadesetak konkretnih kupaca“ uskoro zatvoriti posao.
BYD: kineski val stiže i u Dalmaciju Odmah pokraj Mercedesa, Auto Hrvatska je prvi put u Split dovela kineski BYD. Sportska limuzina Seal i gradski Dolphin Surf pokrenuli su rasprave o dometu, servisu i cijeni. Seal se puni od 30 % do 80 % kapaciteta u 26 minuta na DC punjaču od 150 kW, a Dolphin Surf nudi prostranu kabinu bez žrtvovanja gradske okretnosti. Predstavnica brenda Lara primjećuje da su „pitanja brojna, ali kočnice sve manje“.
Forthing: klasični benzinac iz Kine Isti je distributer predstavio i Forthing, marku s benzinskim motorima. Model T5 EVO cilja na one koji žele sportski SUV po pristupačnijoj cijeni, dok je sedmerosjed U-Tour iznenadio zainteresiranost velikih obitelji i tvrtki za flotnu kupnju. "Buni ih samo nepoznata oznaka na haubi, ali zadovoljni su viđenim", kaže savjetnica Laura.
Citroën: provjerena ekonomičnost Na odvojenom štandu PSC Dalmacije, Citroën C3 i C3 Aircross ponovno dokazuju koliko vrijedi dobar omjer cijene i opreme. Cijene od 16 000 do 22 000 eura, povišena karoserija i bogat paket sigurnosnih sustava privlače kupce koji često odmah zakazuju probne vožnje, potvrđuje prodajni savjetnik Petar Ljubičić.
Zrelija publika, brži poslovi Organizatori primjećuju da su današnji posjetitelji „opasna publika“: dolaze informirani i s točnim pitanjima o servisima, baterijama i postprodaji. Upravo zato se na najprometniji vikend salona očekuje još više konkretnih narudžbi nego prošle godine. Dok se trgovci pripremaju za završni dan, Split ponovno potvrđuje da – prođeš li ovdje test – možeš prodati automobil bilo gdje.