Više od dvije godine 38-godišnji Takuya Higashimoto iz Nagoje uspijevao je dobivati besplatne obroke putem popularne japanske aplikacije Demae-can iskorištavajući njezinu politiku otkazivanja narudžbi.
• Čovjek je registrirao čak 124 korisnička računa, često s lažnim imenima, izmišljenim adresama i prepaid karticama. • Nakon svake narudžbe odabrao bi beskontaktnu dostavu, a zatim lažno prijavio da hrana nije stigla i zatražio povrat novca. • Ukupno je na ovaj način primio više od tisuću dostava i oštetio platformu za više od 3,7 milijuna jena (oko 20 000 eura).
Primjerice, 30. srpnja otvorio je novi račun i tražio povrat 16 000 jena za sladoled, bento obroke i pileće odreske koje je, prema vlastitoj tvrdnji, „nikad” nije dobio.
„Isprva sam to učinio iz znatiželje. Nisam mogao prestati kad sam osjetio korist od prijevare”, priznao je policiji nakon uhićenja početkom listopada.
Policija ga je uhitila i službeno optužila za prijevaru, a Demae-can je nakon slučaja uveo sustav za prepoznavanje neuobičajenih aktivnosti kako bi spriječio slične prijevare.